Damborg.dk sender alle pakker med GLS. Det giver os ikke de bedste fragtpriser, men langt den bedste service for vores kunder.
Leveringstiden er 1-2 hverdage. BEMÆRK at der under kampagner som f.eks. Black Friday kan forekomme længere behandling og leveringstider.
Ved køb over 499 kr. leverer Damborg.dk din bestilling fragtfrit til pakkeshop – ved køb over 1000 kr. leveres pakken fragtfrit uanset leveringsmetode.
*Dog ikke gældende ved udvalgte haveartikler & havemøbler.
GLS levering:
Pakkeshop 39,00 kr.
Erhverv med omdeling 39,95 kr.
Privat med omdeling 59,95 kr.
Erhvervslevering med GLS:
Det er kun muligt at vælge erhvervslevering hvis forsendelse sker til en virksomhedsadresse. Kravet er samtidig at der er nogen til at godkende modtagelsen på adressen mellem kl. 7:00 og 17:00 på hverdage.
Danske Fragtmænd levering:
Levering af haveartikler & havemøbler
Fragtlevering (bro faste øer i Danmark) fra 90 – 300 kr. alt afhængig af vægt og/eller volumen på ordren.
Fragt ikke bro faste ø'er 610,00 DKK
Hvis ingen træffes på adressen, kan vi stille varen på adressen, hensigtsmæssigt tættest muligt på kantstenen i forhold til områdets beskaffenhed.
Husk, at det vil være på eget ansvar. Skriv ind i kommentarfeltet, om vi må stille varen.
Leveringstiden sker normalt indenfor 2-5 hverdage efter bestilling. Her vil du modtage en besked på mail, hvornår vi forventer at leverer din ordre.
Hvis varen ikke er på lager, er der længere behandlingstid, her vil du få besked pr. mail.
Ved kampagner kan der forventes ekstra behandlingstid.
*Dog ikke gældende ved udvalgte haveartikler & havemøbler.
Levering til ikke bro faste øer er der ligeledes ekstra fragtgebyr på 610 kr.
Bemærk at der kan blive opkrævet ekstra fragtgebyr på forsendelser som er ekstra store/tunge. (primært på haveartikler og havemøbler) Dette vil stå på den enkelte vare og vil fremgå ved betaling.
Indsigelser om transportskader mv., bedes gjort straks på leveringsdagen. Det er bedst, af bevismæssige årsager. Jo længere tid du venter, jo sværere kan det blive at sandsynliggøre, at det var en transportskade.
Modtager du en varer, som har taget skade under forsendelsen, så opfordrer vi dig kraftigt til straks at tage et billede, inden du pakker varen ud, og sende dette billede til os på mail: [email protected].